ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ALGOL



 O Algol είναι γνωστoς στην αστρολογία για τον επιβλαβή χαρακτήρα του, που σχετίζετε με δολοφονίες και άλλα ατυχή γεγονότα, “κάποιος θα χάσει το κεφάλι του»  λέμε ( με αποκεφαλισμό ή – μεταφορικά μιλώντας ) .Ωστόσο, κάθε περίπου 3 μέρες υπάρχει μια περίοδος 2 ωρών όπου η επιρροή του είναι λιγότερο ισχυρή – αυτο λέγεται Minima Algol ! Εδώ είναι οι αστρονομικές πληροφορίες που εξηγούν αυτό το φαινόμενο :Ο Algol είναι ένα διπλό αστέρι, επισκιάζοντας τον αστερισμό του Περσέα, σχεδόν τόσο φωτεινό όσο και ο Polaris .Η διακύμανση του Algol σε προφανή φωτεινότητα έχει μια περιοδικότητα 2 ημερών, 20 ώρες και 49 λεπτά.

Η αιτία της ταχείας ενίσχυσης Algol και η επακόλουθη εξασθένιση είναι καλά κατανοητοί. Ο Algol είναι στην πραγματικότητα κατασκευασμένος από δύο αστέρια, όχι μόνο ένα, όπως φαίνεται από τη Γη είναι ευθυγραμμισμένος ως « δυαδικό σύστημα έκλειψης » αστέρι στο οποίο ένα αστέρι κρύβεται κατα μυστηριώδη τρόπο περιοδικά , ή καλύπτει μέχρι το άλλο στην στενή τροχιά τους γύρω από ένα άλλο .Ως εκ τούτου, με τον Algol ,το σύστημα αυτό » εκλείψεων » είναι ενας πολύ προβλέψιμος κύκλος; η ελάχιστη φωτεινότητα του ( που ονομάζεται » Minima Algol » ) είναι η φωτεινότητα των δύο αστέρων που βλέπουμε όταν ευθυγραμμίζονται προς τη Γη, ενώ τα αποτελέσματα φωτεινότητας ΜΕΓΙΣΤΑ όταν και τα δύο αστέρια είναι » σε πλήρη θέα «( ακόμα κι αν δεν μπορούμε να επιλύσουμε το διπλό τους χαρακτήρα, όπως τα αστέρια είναι πολύ κοντά ) .

Το 750 π.Χ. στην Ελλάδα, το πληθωρικό ομοίωμα της Μέδουσας κατέχει κεντρική θέση στον αρχαιότερο διασωσμένο ναό της Αρτέμιδας, μιας από τις παλαιότερες θεές. Είναι η «Κυρά των Θηρίων» που κουβαλά μαζί της μνήμες από την Κρήτη και την Ανγκόλια. Σύντομα, η ιερή εικόνα της γοργόνας Μέδουσας, το αρχαίο σύμβολο της γυναικείας δύναμης και σοφίας έγινε εντελώς ανεπιθύμητη. Τον 6ο αιώνα π.Χ. σταμάτησαν οι ιεροτελεστίες προς τιμήν της, οι ναοί της παραβιάστηκαν, τα ιερά δάση της κόπηκαν, βιάστηκαν οι ιέρειες της και τα αγάλματα της βεβηλώθηκαν. Η μορφή της (όπως επίσης και οι γυναίκες) υποτάχθηκε και εξημερώθηκε.

Το προσωπείο της χρησιμοποιήθηκε στα περίτεχνα ετρουσκικά θολωτά κτίσματα και τις εστίες, προφανώς λόγω της σχέσης της με την αλχημική φωτιά (ένα από τα 4 βασικά στοιχεία της φύσης). Παρά την ευρύτατη χρήση της από τους ανθρώπους της υπαίθρου, η γυναικεία σοφία της, οι φυσικές και δημιουργικές δυνάμεις, η καταστροφή και αναγέννηση που αντιπροσώπευε, δαιμονοποιήθηκαν και θεωρήθηκαν σατανικές. Μεταμορφώθηκε σε ένα αποκρουστικό και άσχημο τέρας (τα περισσότερα τέρατα ήταν θηλυκά ή γεννήματα της Γης).Η τόσο δημοφιλής εικόνα της είναι εκείνη που κατέστρεψε ο Περσέας, ο ήρωας της αθηναϊκής μυθολογίας.

 Στον αστερισμό του Περσέα, στην 26η μοίρα του Ταύρου, βρίσκεται ο διπλός αστέρας Algol, το «κεφάλι της Γοργώς». Στην Ιλιάδα του Ομήρου γίνεται αναφορά στο «τερατώδες κεφάλι της Γοργόνας που έσπερνε τον τρόμο», ένα κεφάλι που «πέτρωνε» όσους το κοιτούσαν. Μόνο οι άνδρες και μερικά ζώα είχαν αυτή τη μοίρα και όχι οι γυναίκες.Ο Περσέας έπρεπε να προσέχει να μην κοιτάξει το κομμένο κεφάλι της. «Η Μέδουσα αποκαλύπτει την έκταση του θανάτου τους σε όσους την κοιτάζουν επίμονα».

Αρχικά, η Μέδουσα λατρευόταν στη Λιβύη σαν θεά των φιδιών. Οι πυκνές μπούκλες των μαλλιών της μαρτυρούν την Αφρικανική της προέλευση. Το όνομά της μεταφράζεται ως η «υπέρτατη γυναικεία σοφία», παρόλο που σε έναν άλλο θρύλο ήταν η κυρίαρχη από τις τρεις Γοργόνες: οι άλλες δυο Γοργόνες ήταν η «περιπλανώμενη» (Ευρυάλη) και η «δυνατή» (Σθενώ).

 «Πέρα απ’ όλα τ’ άλλα, η Μέδουσα φημιζόταν για την ομορφιά της … οι λέξεις δεν μπορούσαν να περιγράψουν το μεγαλείο της κόμης της, το ομορφότερο απ’ όλα τα χαρίσματά της – ένας φίλος μου είπε ότι είδε το αξιολάτρευτο μεγαλείο τους»-έγραψε ο Ρωμαίος ποιητής Οβίδιος. Ανέφερε πως κάποτε η όμορφη Μέδουσα βιάσθηκε από τον Ποσειδώνα στο ναό της θεάς Αθηνάς τιμωρήθηκε από τη θιγμένη θεά, σαν να ήταν δικό της λάθος, (η Αθηνά, ως η θεά της ανδρικής σοφίας και της επιστήμης, είχε κακή άποψη για τις αρχαίες ιέρειες της σοφίας) που μεταμόρφωσε τα υπέροχα μαλλιά της σε τρομερά φίδια. Στην αρχή είχε χάσει την αθανασία της (ήταν η μόνη θνητή από τις 3 Γοργόνες), μετά έχασε την ομορφιά της από την οργή της Αθηνάς και τελικά έχασε και το κεφάλι της όταν την αποκεφάλισε ο Περσέας, καθώς κοιμόταν στη σπηλιά με τις άλλες Γοργόνες.

Οι Έλληνες έφτιαξαν έναν περίτεχνο πίνακα με τους αστερισμούς γύρω από τον Περσέα. Δίπλα στον Περσέα, τοποθέτησαν την Ανδρομέδα στο χρώμα του έβενου. Η μητέρα της Κασσιόπη, βασίλισσα της Αιθιοπίας, καυχιόταν πως η κόρη της ήταν η πιο αξιαγάπητη από όλες τις Νύμφες της θάλασσας. Οι Νύμφες, αγανακτισμένες, παραπονέθηκαν στον Ποσειδώνα και έτσι η Ανδρομέδα, αθώο θύμα, κατέληξε δεμένη και γυμνή στην ακτή. Μήπως δεν ήταν ένα και η Μέδουσα ένα αθώο θύμα όταν βιάσθηκε από τον Ποσειδώνα; Οι θρύλοι που λένε πως ήταν λάθος του θύματος, προέρχονται από την αρχαιότητα.

Ο μύθος του Περσέα, αντιδιαστέλλει το τρομακτικό γυναικείο κεφάλι, που κάποτε ανήκε σε μια θεά της σοφίας και της μαντικής, με το σώμα της «καλής κοπέλας» που ενθουσίασε τον Περσέα. Συγκλονιζόμαστε όταν βλέπουμε στον ουρανό το ξίφος του να στρέφεται προς τα πόδια της. Εκείνος την έσωσε και την παντρεύτηκε, αλλά η οικογένεια της δεν ευχαριστήθηκε με το γεγονός, και τότε εκείνος σκότωσε τους μισούς καλεσμένους του γάμου. Ο Ήρωας αφήνει πίσω του τα ίχνη της καταστροφής. Είμαστε σίγουροι ότι θα χαράξει την πορεία του μέχρι την τελική λύση. Η ιστορία είναι πιθανόν μια αλληγορία του ελληνικού ιμπεριαλισμού στην Αφρική.

Τοποθετημένος στο Γαλαξία μας, ο αστερισμός του Περσέα είναι η πηγή προέλευσης της πρόσφατης καλοκαιρινής βροχής μετεωριτών Perseid. Η βροχή των μετεωριτών προκαλείται από την «ακτινοβολία», μια πολυεστιακή πηγή στον ουρανό. Άλλες περιπτώσεις βροχής μετεωριτών είναι περισσότερο ή λιγότερο στατικές πηγές ακτινοβολίας, όμως η συγκεκριμένη του Perseid, κινείται στην διάρκεια του Αυγούστου κατά μήκος του ξίφους του Περσέα και του υψωμένου βραχίονά του. Οι μετεωρίτες αυτοί περιέχουν σίδηρο και αναφλέγονται με ταχύτητα στον ουρανό, καθώς η ακτινοβολία τους λαμποκοπά κατά μήκος του θανατηφόρου ξίφους του Περσέα, κινούμενοι πέρα από τη γεωγραφική θέση του Algol. Ο διπλός αστέρας Algol, περιστρέφεται μαζί με την σκιερή παρέα του που κάθε τρεις μέρες περίπου σχηματίζει έκλειψη, έτσι ώστε το φως του να εξασθενεί ή να δυναμώνει αντίστοιχα.

 Για να τον εντοπίσουμε στον ουρανό αρκεί να ακολουθήσουμε δύο από τα αστέρια στο κάτω μέρος της Κασσιόπης, και πάνω στην ευθεία γραμμή που σχηματίζουν τα τέσσερα αστέρια στα δεξιά του Περσέα, πάνω από τον αστερισμό του Ταύρου. Στη διάρκεια του καλοκαιριού, ο αστερισμός του Ταύρου παραμένει στο κάτω μέρος του ορίζοντα στην Αγγλία. Αρκετά χαμηλότερα, το θαλάσσιο κήτος Cetus (παρόμοιο με φάλαινα) έρχεται να πάρει την Ανδρομέδα, τινάζοντας μέσα στο ζωδιακό κύκλο το πτερύγιό του.

 Ο Algol μέσα στη Χιλιετία

Το 1996 ο κομήτης Hyakutake πέρασε πολύ κοντά από τη Γη, πιο κοντά από κάθε άλλο κομήτη ύστερα από αιώνες, και συναντήθηκε με τον Algol στις 11 Απριλίου. Στη συνέχεια, μόλις ένα χρόνο αργότερα, εμφανίστηκε άλλος ένας λαμπερός κομήτης ο Hale-Bopp, και οι δύο εντελώς απρόσμενα. Ο καινούργιος εμφανίστηκε πάνω στη διαδρομή που σχημάτιζαν οι δεξιές γωνίες του προηγούμενου κομήτη, ενώ έτυχε να συναντηθεί με τον Algol μία μέρα νωρίτερα στις 10 Απριλίου.

 «… ήταν αναπόφευκτο να συναντηθούν οι διαδρομές αυτών των δύο κομητών, αλλά γιατί στο κεφάλι της Μέδουσας (σχεδόν ανάμεσα στα μάτια της) και γιατί ακριβώς την ίδια μέρα, την 11η Απριλίου, με διαφορά ενός έτους;»

Οι αστρονόμοι δεν σχολίασαν αυτόν τον αξιοσημείωτο αστρικό χωρο-χρονικό συγχρονισμό παρά το γεγονός ότι η 12η Απριλίου είναι αφιερωμένη στην Αστρονομία. Ο οιωνός της χιλιετίας έμοιαζε άκρως απειλητικό.

 Η επιδημία του Αφθώδη Πυρετού στη Βρετανία

Το 2001 ξέσπασε η χειρότερη επιδημία αφθώδη πυρετού. Το κάψιμο των βρετανικών αγελάδων ξεκίνησε στα τέλη Φεβρουαρίου του 2001, όταν ο Κρόνος βρισκόταν στον Ταύρο με διαφορά 1ο από τον Algol. Ο Δίας και ο Κρόνος, σε σύνοδο ένα χρόνο πριν, είχαν 10ο διαφορά και οι δύο στον αστερισμό του Ταύρου. Η απόφαση του Υπουργείου Γεωργίας, Τροφίμων και Αλιείας για τη μαζική εξολόθρευση ως την λύση για μια προσωρινή ασθένεια ήπιας μορφής που δεν είναι επικίνδυνη για τους ανθρώπους, έμοιαζε με τη λογική μιας κεφαλής που είχε αποκοπεί από το σώμα της Βρετανικής γεωργίας. Από τις αγελάδες που σφαγιάστηκαν, είχε μολυνθεί ένα πολύ μικρό ποσοστό. Ο Κρόνος, παραδοσιακά πλανήτης της γεωργίας, παρέμεινε με διαφορά 1 μοιρα από τον Algol, σχεδόν όλο το Μάρτιο.

Ήταν ένα ολοκαύτωμα, στο οποίο σφαγιάστηκαν σχεδόν 4 εκατομμύρια ζώα.

Το MAFF δεν είχε το έννομο δικαίωμα να εισβάλει σε φάρμες με υγιείς αγελάδες και να τις εξολοθρεύσει. Λίγες ήταν οι φάρμες που είχαν το ηθικό σθένος να αμφισβητήσουν τη νομιμότητα του, και ενώπιον τέτοιων περιπτώσεων το ΜAFF υποχώρησε. Ο τρόμος που προκαλούσαν έμοιαζε με το επίμονο βλέμμα της Μέδουσας, που παρέλυε τη θέληση των αγροτών, επιτρέποντας την εισβολή του MAFF. Κτηνίατροι σ’ όλη τη χώρα αθέτησαν τον όρκο τους στον Ιπποκράτη, να προστατεύουν και να μην αφαιρούν τη ζωή, υπογράφοντας τα «επίσημα» ιατρικά σημειώματα και δίνοντας την άδεια στο στρατό να εισβάλει και να σκοτώσει. Η θεά Αθηνά είχε δώσει στον Ασκληπιό δύο μπουκαλάκια με αίμα της Μέδουσας, ένα από την αριστερή και ένα από τη δεξιά πλευρά το ένα σκότωνε και το άλλο θεράπευε. Εδώ χρησιμοποιήθηκε το πρώτο.

Ο μεγάλος Iσπανός ζωγράφος του 20ου αιώνα, Πάμπλο Πικάσσο, είχε το Δία σε σύνοδο με τον Algol. Το κίνημα του κυβισμού ξεκίνησε με το διάσημο έργο του «Οι δεσποινίδες της Αβινιόν», μια ομάδα από πόρνες, με τον θεατή στη θέση του πελάτη. Αυτή η νέα βαρβαρότητα με τη θηλυκή φιγούρα παραμορφωμένη και κομματιασμένη από το βάσανο της τεχνοτροπίας του εισήλθε απότομα στον 20ο αιώνα. Η «Γκουέρνικα» είναι ένας πίνακας – καταγγελία που αναπαριστά με πάθος τα δεινά του πολέμου.

Ο υπαρξιστής φιλόσοφος Ζαν Πωλ Σαρτρ, είχε επίσης τον Algol πολύ κοντά στον Δία του: τα φιλοσοφικά του συμπεράσματα ότι «Ο άνθρωπος είναι ένα άχρηστο πάθος» και «Κόλαση είναι οι άλλοι άνθρωποι» έμοιαζαν μάλλον Algol-ικού χαρακτήρα. Την περίοδο του 1940-41, στην επιστροφή του Δία-Algol, ήταν αιχμάλωτος πολέμου και λέγεται ότι τότε διένυσε την πιο δημιουργική του περίοδο.

Αυτός ο αστέρας δίνει άτομα με ζωτικότητα και έντονη ζωή. Η πολεμίστρια της ελευθερίας, Ζαν Ντ’ Αρκ (σύνοδος Algol με Κρόνο) κάηκε στην πυρά. Η χορεύτρια Ισιδώρα Ντάνκαν (σύνοδος Algol με Πλούτωνα) πνίγηκε όταν η εσάρπα της πιάστηκε στον πίσω τροχό του αυτοκινήτου. Ο σύζυγος της μπαλαρίνας Μαργκότ Φοντέϊν (σύνοδος Algol με Άρη) πυροβολήθηκε στο λαιμό, μένοντας παράλυτος και αναγκασμένος να παρακολουθεί ακινητοποιημένος τις εκπληκτικές χορευτικές της κινήσεις της.

Ο Τζων Λέννον (σύνοδος Algol με Ουρανό) πυροβολήθηκε πισώπλατα. Ο «Άρχοντας του τρόμου», Στήβεν Κίνγκ (σύνοδος Algol με Βόρειο Δεσμό), με τα βιβλία του να γίνονται κινηματογραφικά έργα, παρασύρθηκε από ένα φορτηγό και παραλίγο να πεθάνει αλλά τελικά επέζησε!. Ο Τζόνι Ντεπ (σύνοδος Algol με Αφροδίτη) έπρεπε να αντιμετωπίσει έναν ακέφαλο σατανά στην ταινία «Ακέφαλος Καβαλάρης» (Sleepy Hollow) και να ανακαλύψει ποιος ήταν ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης στην ταινία From Hell.

«Αυτός ο αστέρας φαίνεται πως περιέχει τεράστιο γυναικείο πάθος και δύναμη”, έγραψε η Bernadette Brady, προσθέτοντας : «Ο Algolεκπροσωπεί ένα δυνατό, κυρίαρχο πάθος ικανό να σε γεμίσει με θυμό και οργή. Εάν κάποιος νιώθει μια υποσυνείδητη τάση για εκδίκηση και από αυτό το πάθος προκύπτει ένα παραγωγικότερο αποτέλεσμα, τότε ο Algol είναι από τα ισχυρότερα άστρα του ουρανού. Εάν επηρεάζει οποιονδήποτε πλανήτη στον χάρτη σας θα τον φορτίσει με δυνατή, έντονη σεξουαλική ενέργεια που μπορεί να είναι καταπληκτική ή αν καταπιεστεί μπορεί να οδηγήσει στο θυμό και τη βία.»

Η Brady με τα λόγια αυτά αναφέρεται με έναν μάλλον δυσάρεστο τρόπο στον Πικάσο επειδή συνήθιζε να χαρίζει έναν πίνακά του στους απατημένους συζύγους των γυναικών που αποπλανούσε. Αναφέρεται επίσης και στην Πριγκίπισσα Νταϊάνα (σύνοδος Algol με Αφροδίτη) που είχε για τυχερή μασκότ της ένα δονητή για να την συνοδεύει στα επίσημα ταξίδια της.

Η Νταϊάνα περιέγραψε τη ζωή με το σύζυγό της ως «ένα πραγματικό, αληθινό μαρτύριο». Ο θάνατος την βρήκε μαζί με τον αληθινό έρωτά της, σε αυτοκινητικό δυστύχημα, κατακρεουργημένη από τις λαμαρίνες. Ήταν η «Πριγκίπισσα του Λαού», η «Βασίλισσα της Καρδιά μας» και η ζωή της ήταν μια λαμπερή έκφραση της συνόδου της Algol/Αφροδίτης. Διάλεξε ως γαμήλιο ύμνο, το συγκινητικό “I vow to thee, my country” και ενώ διέσχιζε το απόγευμα της 29ης Ιουλίου 1981, τον διάδρομο της εκκλησίας σχηματιζόταν η όψη συνόδου Δία/Κρόνου

 Σύμφωνα με την Diana Rosenberg, ο Algol σε ένα χάρτη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιος θα υποστεί κάτι δυσάρεστο ή ότι θα είναι το θύμα του τρόμου και της καταστροφής:

Η θέση του Algol σε ένα χάρτη τονίζει τη θαρραλέα αντιμετώπιση και την αφομοίωση αυτών των δυνατών όψεων. Κάποιοι απλανείς αστέρες είναι όντως σκληροί, αλλά έχουν κάποιο σκοπό. Καθένας ορίζει μια περιοχή για καλό ή για κακό και οι δοκιμασίες είναι έντονες και αναπόφευκτες. Ο Algol, όπως και άλλοι αστέρες, παρέχει καθήκοντα τα οποία αν κατανοηθούν και γίνουν αποδεκτά, μας ανταμείβουν με δύναμη και δημιουργικότητα. Δεν πρέπει να φοβόμαστε αυτές τις αστρικές προκλήσεις, αλλά να τις κατανοούμε και να τις χρησιμοποιούμε με θετικό τρόπο».

Το 18ο αιώνα, η Γαλλική Απολυταρχία συνδέθηκε στενά με έναν ηλιακό συμβολισμό- «Ο Βασιλιάς Ηλιος» (Le Roi Soleil)- και η κατάρρευσή της σημαδεύτηκε από μια ηλιακή έκλειψη. Η έκλειψη του Μαΐου 1790 έγινε πάνω στον Algol. Η Γαλλική Επανάσταση γαντζώθηκε πάνω της : ένα χρόνο νωρίτερα είχαν προηγηθεί οι διακηρύξεις περί Ελευθερίας, Ισότητας και Αδελφότητας για να ακολουθήσει αργότερα η Λαιμητόμος. Τον Ιούνιο του 1790, η νεοεκλεγμένη Γαλλική κυβέρνηση κατήργησε την αριστοκρατία και τους τίτλους ευγενείας. Ο βασιλιάς Λουδοβίκος ο 16ος δραπέτευσε αλλά τελικά συνελήφθη.

Ο Ζοζέφ Γκιγιοτίν (Joseph Guillotin) ήταν ένας ευαίσθητος νεαρός που ήθελε να απαλείψει τον πόνο του θανάτου. Εξήγησε ότι κανείς δεν θα ένιωθε το παραμικρό. Η χρήση της γκιλοτίνας(λαιμητόμος), όπως ονομάστηκε, συμφωνήθηκε τον Δεκέμβριο του 1789 και εγκαινιάστηκε στις 25 Απριλίου 1792 στο Παρίσι ώστε η κατασκευή της συνέπεσε με την έκλειψη πάνω στον Algol. Δύο χρόνια πριν, κατά την πρώτη χρήση της, ο Ερμής είχε απόκλιση 2ο από την έκλειψη. Ο Γάλλος βασιλιάς αποκεφαλίστηκε το πρωί της 21ης Ιανουαρίου 1793, όταν η Σελήνη εκείνης της νύχτας είχε ήδη περάσει από τον Algol.

Η μετάβαση στην περίοδο της «Μεγάλης Τρομοκρατίας» συνέβη μεταξύ Ιουνίου και Ιουλίου του 1794, εν μέσω χιλιάδων αποκεφαλισμών. Ο Κρόνος (ο Ανελέητος Θεριστής) πλησίασε τον Algol στα μέσα του Ιουνίου του 1794. Στις 10 Ιουνίου ψηφίστηκε ο νόμος «για την εγκαθίδρυση του καθεστώτος, γνωστού ως Η Μεγάλη Τρομοκρατία.. Στο μέλλον δεν θα υπάρχει προκαταρκτική εξέταση των κατηγορούμενων ή των μαρτύρων…»

Εξαπλώθηκε μια μυστικιστική εκστατική ατμόσφαιρα. Στις 8 Ιουνίου στο Παρίσι,όλη η χώρα γιόρταζε αυτό που συμφωνήθηκε ως «Το ανώτατο Ον και Φύση». Από νωρίς το πρωί οι κάτοικοι στόλιζαν τα σπίτια τους με λουλούδια και φύλλα και διέσχιζαν το προάστιο Tuileries, κρατώντας ένα στάχυ, για να συμμετάσχουν στην διαδήλωση με επικεφαλής τον ίδιο τον Μαξιμιλιανό Ροβεσπιέρο».

Ηγετική μορφή ήταν ο Ροβεσπιέρος, δικηγόρος και διπλωμάτης, ο οποίος είπε ότι «ο τρόμος δεν είναι τίποτα άλλο παρά δικαιοσύνη, άμεση, σοβαρή και άκαμπτη» . Όμως στο τέλος του Ιουλίου αναγκάστηκε να υποστεί αδιαμαρτύρητα τη γκιλοτίνα….αντιμετωπίζοντας την κατάματα. Η Diana Rosenberg σχολίασε λακωνικά: «Βλέπετε πόσο καλός μπορεί να είναι ο Κρόνος;». Η περίοδος της Τρομοκρατίας έλαβε τέλος ξαφνικά, όταν ο Κρόνος είχε ολοκληρώσει τη διέλευσή του από τον Algol. Οι Γάλλοι διατήρησαν την Γκιλοτίνα τους μέχρι το 1970.

Για να αντιληφθούμε την πιο δημιουργική πλευρά αυτού του δαιμονικού αστέρα, πράγμα δύσκολο, θα εξετάσουμε το χάρτη του Νικόλα Τέσλα (Nicola Tesla). Ως η πεμπτουσία του τρελού επιστήμονα, τα οράματά του έκαναν τον κόσμο να πάλλεται στο ρυθμό του επαγωγικού ηλεκτρισμού. Το πρόβλημα που εντοπίζεται στο χάρτη του είναι το ότι δεν έχει καθόλου όψεις με τον Ουρανό εκτός από ένα μάλλον αδύναμο πεντάγωνο. Ωστόσο ο Ουρανός του είναι σε σύνοδο με τον Algol, με ανοχή 0,5ο και προφανώς αυτό είναι το κλειδί της ιδιοφυίας του. Εξετάστε το ακόλουθο απόσπασμα από τις διαλέξεις του 1893 που περιέχονται στην πρόσφατη βιογραφία του:

Εκτείνοντας τα δάχτυλά του, σαν κορδωμένο παγώνι, ο μάγος του ηλεκτρισμού έβγαζε φλόγες σαν να ήταν ο ίδιος ο θεός Θωρ. Διαβεβαίωσε το κοινό ότι “ Ο ηλεκτρισμός που περνούσε μέσα από το σώμα του δεν προκάλεσε κάποια ενόχληση”… Με το πηνίο φορτισμένο και φλόγες να βγαίνουν από το κεφάλι του, εκδηλώθηκαν κι άλλες αντιδράσεις όπως η κίνηση των μηχανών με ενέργεια μέσω του σώματος του και ο φωτισμός διαφόρων πολύχρωμων σωλήνων, τους οποίους ο εφευρέτης κουνούσε σαν να ήταν φωσφορίζοντα ξίφη… Μετά τη διάλεξη, λαμπύριζε από τις παρενέργειες, εκπέμποντας αιθέριες φλόγες και φωτεινές ακτίνες. [21]

Μήπως μοιάζουν αυτά τα αποτελέσματα με τα φίδια στο κεφάλι της Μέδουσας; Οι επιδείξεις του Tέσλα, περιλάμβαναν πάντα πηνία και μυστήριες λάμπες, που άναβαν από απόσταση, χωρίς καλώδια. Πλούσιοι χρηματοδότες τον παρακαλούσαν να εφαρμόσει την εφεύρεσή του και ήταν κάτι που επιθυμούσαν πολύ. Οι οικονομικοί εφιάλτες, που τόσο υπονόμευαν τη ζωή του θα είχαν τελειώσει αν έκανε αυτό το βήμα, αλλά δεν το έκανε ποτέ και κανείς μέχρι σήμερα δεν γνωρίζει τον τρόπο λειτουργίας τους.

Με τον Ουρανό του σε μισή επιστροφή, σε όψη αντίθεσης με τον Algol, η τεχνολογία του Τέσλα μπορούσε να τιθασεύσει την ενέργεια του Νιαγάρα, που ήταν το παιδικό του όνειρο. Στο απόγειο της καριέρας του Τέσλα, οι μεγαλύτεροι Αμερικανοί μηχανικοί και ηλεκτρολόγοι διοργάνωσαν ένα γιορταστικό δείπνο για να τον τιμήσουν. Στα μισά της ομιλίας του, ο Tέσλα ζήτησε συγγνώμη και αποχώρησε βιαστικά από το βήμα με την δικαιολογία ότι η ομιλία του άρχισε να κινείται σε αλλόκοτα θέματα για «ελεύθερη ενέργεια» δίπλα στην οποία η ενέργεια του Νιαγάρα θα ωχριούσε. [22] Πιθανόν, η απουσία όψεων του Ουρανού του είχε κάποιο νόημα, ότι δηλ. κανένας δεν μπορούσε να προβλέψει ή να κατευθύνει τον τρόπο που ενεργούσε η μυστηριώδης ιδιοφυϊα του.

Ο Ουρανός στον Algol και ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος

 Στη διάρκεια του Β Παγκόσμιου Πολέμου, ο Ουρανός πέρασε πάνω από τον Algol. Ήταν εκεί, όταν την 1η Σεπτεμβρίου το Λονδίνο δεχόταν αεροπορική επίθεση. Ολόκληρο το μήνα, κάθε βράδυ, η γερμανική Λουτβάφε βομβάρδιζε το Λονδίνο. Οι βομβαρδισμοί κορυφώθηκαν το βράδυ της 29ης Δεκεμβρίου:

«Εκείνες τις ώρες, οι φλόγες λυσσομανούσαν από το ένα άκρο της πόλης ως το άλλο. Η λάμψη ήταν εκτυφλωτική και οι δρόμοι είχαν γεμίσει με κινούμενες σπίθες φωτιάς». [23]

«Ο Άρης, εκείνη την τρομερή νύχτα, ήταν σε αντίθεση ακριβείας με τον Ουρανό (2 εβδομάδες πριν) πάνω στο κεφάλι της Μέδουσας” (Diana Rosenberg).

Ενώ η πόλη φλεγόταν, ως εκ θαύματος διασώθηκε ο καθεδρικός ναός του Αγίου Παύλου (St. Paul). Ο Δίας και ο Κρόνος συναντήθηκαν τρεις φορές το 1941 και λίγους μήνες αργότερα πέρασαν από τον Algol. Στις 6 Μαΐου 1941, ο Στάλιν (σύνοδος Algol/Πλούτωνας) γινόταν πρωθυπουργός της ΕΣΣΔ και ο Δίας σχημάτισε σύνοδο ακριβείας με τον Ουρανό πάνω στον Algol. Μερικές μέρες αργότερα, στις 10 Μαΐου, ο Ερμής, η Αφροδίτη, ο Δίας και ο Ουρανός σχημάτισαν σύνοδο μαζί του. Εκείνη τη νύχτα οι αεροπορικές επιθέσεις έφτασαν στο αποκορύφωμά τους, με 300 βομβαρδιστικά της Λουτβάφε να ρίχνουν πυρά και να βομβαρδίζουν το Λονδίνο, ανατινάζοντας εκκλησίες και δημόσια κτίρια.

Η Βουλή και το Westminster Hall καταστράφηκαν ως αντεκδίκηση για την επίθεση της βρετανικής RAF εναντίον του Βερολίνου.

 Στην προσπάθειά της να συνδέσει το Ολοκαύτωμα με μια ημερομηνία, η Diana Rosenberg ανακάλυψε ότι στις 20 Ιανουαρίου 1942, στη Διάσκεψη του Wannsee στο Βερολίνο αποφασίστηκε η εκτέλεση της «τελικής λύσης του εβραϊκού προβλήματος»: να μετατραπούν τα στρατόπεδα αναγκαστικής εργασίας σε στρατόπεδα «θανάτου» και να χτιστούν άλλα ειδικά γι αυτό το σκοπό. Ο Ουρανός σχημάτιζε και τότε σύνοδο με τον Algol και έμεινε στάσιμος. Η RAFεγκαινίασε στις 28 Μαρτίου 1942 την προσχεδιασμένη πολιτική πυρπόλησης των πόλεων («στρατηγική βομβαρδισμού ) (σύνοδος Algol/Κρόνου) με μια νυχτερινή επιδρομή που κατέστρεψε την ιστορική πόλη του Λιούμπεκ (Lubeck).

Η πρώτη ατομική βόμβα είχε τον Άρη στον Algol. Ένα σύννεφο σκόνης σε σχήμα μανιταριού απλώθηκε στην έρημο του Νέου Μεξικού, προκαλούμενο από μία ποσότητα πλουτωνίου σε μέγεθος γκρέιπφρουτ. Στις 16 Ιουλίου 1945, με τον Αρη σε απόσταση 20 λεπτά της μοίρας από τον Algol , η άμμος στην έρημο του Alamogordo μετατράπηκε σε γυαλί. Το «πλουτώνιο στοιχείο» απέβη κρίσιμο. Η δύναμη της ατομικής ενέργειας που αποδεσμεύτηκε σε εκείνο το γεγονός είχε το κωδικό όνομα «Τrinity» που της έδωσε ο Ρόμπερτ Οπενχάϊμερ (Robert Oppenheimer) Ο Αλμπερτ Αϊνστάϊν (σύνοδος Algol/Πλούτωνα) δεν υποψιαζόταν τις τρομερές συνέπειες που έκρυβαν οι εξισώσεις του μέχρις ότου ανακαλύφθηκε ο Πλούτωνας το 1930. Έγραψε τότε στον Ρούσβελτ συμβουλεύοντάς τον να προχωρήσει στην κατασκευή της «βόμβας». Η συμβουλή του ελήφθη υπόψη- αν και μετά από χρόνια μετάνιωσε γι΄αυτό. (Η πρώτη ελεγχόμενη αλυσιδωτή πυρηνική αντίδραση είχε επιτευχθεί 3 χρόνια νωρίτερα, στις 2 Δεκεμβρίου 1942, όταν η ομάδα του Ενρίκο Φέρμι στο Σικάγο έθεσε σε λειτουργία έναν πυρηνικό αντιδραστήρα ουρανίου, ακριβώς στη σύνοδο του Ηλιου με τον «Antares» (την Καρδιά του Σκορπιού).

Δύο γκρουπ του Rock ‘n’ Roll

Αν υπήρχε η Αστρολογία του Rock ‘n’ Roll, τότε ο Ουρανός που στάθηκε δύο φορές στον Αlgol την περίοδο 1940-42, θα είχε κεντρικό ρόλο. Στην περίοδο του Πολέμου 1940-41, γεννήθηκαν με 6 μήνες διαφορά, ο Τζων Λέννον και ο Μπομπ Ντύλαν και οι δύο με τον Ουρανό στον Algol. Στα τέλη του ’50 ο Λέννον και ο Στιούαρτ Σατκλιφ (Stuart Sutcliffe) έγιναν φίλοι στο Κολέγιο Τεχνών του Λίβερπουλ και ίσως και εραστές. Γεννημένοι σε κοντινές ημερομηνίες, είχαν και οι δύο τον Ουρανό τους σε σύνοδο με τον δαιμονικό αστέρα. Ο Σατκλιφ ήταν εκείνος που πρότεινε το όνομα «Beetle» για το συγκρότημα που στέγαζε τον ίδιο και τον Λέννον.

Τον Μάϊο του 1961 στο Αμβούργο, ο Λέννον υπό την επήρεια ναρκωτικών σε μια κρίση ανεξέλεγκτης υστερίας, χτύπησε τον καλλιτέχνη φίλο του κλωτσώντας τον επανειλημμένα στο κεφάλι με τα μυτερά του παπούτσια και τον άφησε στο πεζοδρόμιο. Ο Σάτκλιφ έχασε τις αισθήσεις του και ο Λέννον πανικοβλήθηκε. [26] Σταδιακά γινόταν όλο και πιο φανερό ότι ο ο Σάτκλιφ είχε προσβληθεί από κάποια ασθένεια και πράγματι πέθανε στις 10 Απριλίου 1962 . Η αυτοψία βεβαίωσε ότι αιτία του θανάτου ήταν ο όγκος στον εγκέφαλο, και εκτίμησε ότι η ουλή στο πίσω μέρος του αυτιού, δίπλα στην εγκεφαλική κάκωση, οφειλόταν σε τραύμα.

 Σε λίγους μήνες μετά το θάνατό του, δημιουργήθηκαν οι Βeatles που γνωρίσαμε: μπορούσαν να γίνουν γκρουπ μόνο αφού πέθανε oΣάτκλιφ. Μόνο μετά από χρόνια, ο Λέννον ομολόγησε το εφιαλτικό μυστικό του: Στο τραγούδι του Cold Turkey εξέφρασε τον βαθύ πόνο του, στο Instant Karma την τρομερή ενοχή του. Η καριέρα του οροθετήθηκε ανάμεσα στο 1962, με το θάνατο του καλύτερου και στενότερου φίλου του και το 1980 με τη δική του δολοφονία, κάτω από παρόμοιες συνθήκες. Εφόσον οι σεληνιακοί δεσμοί αφορούν τη μοίρα και το πεπρωμένο, τότε ο κύκλος τους (18,6 έτη) της περιόδου που μεσολάβησε από τον θάνατο του 5ου ΒeatleΣτιούαρτ Σάτκλιφ από τον Λέννον στις 10/4/1962 και τη δολοφονία του Λέννον από τον Τσάπμαν στις 7/12/1980, δεν ξεπερνά την 1ο μοίρα. Το κάρμα του ήρθε και τον βρήκε. Υποθετικά ο καυγάς του Αμβούργου συνέβη μάλλον στα μέσα Μαΐου, πάνω στη διέλευση του Ηλιου από τον Algol και τους δύο γενέθλιους Ουρανούς, του Σάτκλιφ και του Λέννον. Χωρίς την αποτρόπαιη πράξη του Λέννον, οι Beatles δεν θα είχαν υπάρξει ποτέ!

Η Σελήνη του Λέννον είναι σε αντίθεση με τον Πλούτωνα που με τη σειρά του σχηματίζει στενό πεντάγωνο με τον Ηλιο του, όψεις ταιριαστές με το πλουτώνιο πεπρωμένο του. Γεννήθηκε και δολοφονήθηκε στoν κύκλο της συνόδου Δία/Κρόνου (για τον κύκλο Δία/Κρόνου εδώ ), σχηματίζοντας τρίγωνα μεταξύ τους, εκ των οποίων το πρώτο τετραγώνιζε έναν άξονα σεληνιακών δεσμών που εμφανίζεται συμμετρικός και στους δύο θανάτους. Στο χάρτη αυτό υπάρχουν προφανείς γεωμετρικές σχέσεις.

Ο Μικ Τζάγγερ (Mick Jagger), έχει τη Σελήνη του κοντά στον Algol και σχετίζεται με τα τραγούδια του που αναφέρονται σε γυναίκες. Για παράδειγμα: She was skilled in the arts of deception, I could tell by her bloodstained hands ή το Help me, please doctor, I’m damaged/ There’s a pain where there once was a heart/ The girl I’m to marry is a four-legged sow … και η βαρβαρότητα με την οποία τις μεταχειρίζεται..Matter (υπόθεση), mater (μητέρα).

Ο ανταγωνισμός στους Rolling Stones, εμφανίστηκε νωρίς καθώς ο Brian Jones (σύνοδος Algol με Ουρανό, με τον δεύτερο στάσιμο) λάμβανε περισσότερα γράμματα από τους θαυμαστές απ’ ό,τι ο Τζάγγερ. Η δημιουργική δύναμη του γκρουπ πήγαζε από την συναστρία Άρη- Σελήνης αυτών των δυο, ακριβώς πάνω στον δαιμονικό αστέρα, για την επταετία που ο Jones ήταν μέλος του γκρουπ. Η πρώτη τους επιτυχία ήταν το “It’ s all over now” (ρίχνοντας το φταίξιμο σ’ Εκείνη, για όλα) και γράφτηκε στην αρχή της πρώτης τους περιοδείας στην Αμερική τον Ιούνιο του 1964, όταν ο Αρης συναντούσε τον Algol. Έμεναν σε ένα στούντιο με την τραγουδίστρια των μπλουζ Muddy Waters, όπου, είχαν την αίσθηση, ότι είχε γεννηθεί ο δυνατός ήχος του Rock’n’Roll, ένας χώρος συνάντησης που αρμόζει σε μια διέλευση από τον Algol. Η ρυθμική ενέργεια του Άρη ξεσήκωνε τους πάντες για να χορέψουν.

Πολύ σύντομα, ο Brian Jones εθίστηκε στα ναρκωτικά και το αλκοόλ και έγινε αναξιόπιστος με αποτέλεσμα να υποχρεωθεί να αποχωρήσει από το γκρουπ. Κατά μια άλλη εκδοχή, τον είδαν να διαβάζει στη γιαγιά του τη Βίβλο και θεώρησαν πως δεν ήταν «αρκετά κακός» για να είναι ένας σωστός Rolling Stone. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της 9ης Ιουνίου 1969, ο Τζάγγερ του είπε ότι έπρεπε να αποχωρήσει. Μετά από μερικές βδομάδες, (στις 2 Ιουλίου, 10 μμ) ο Jonesστραγγαλίστηκε στην πισίνα του από έναν εκνευρισμένο οικοδόμο ο οποίος στη συνέχεια γλίτωσε την κατηγορία. Το σπίτι στο οποίο πνίγηκε ο μοναχικός Rolling Stone, στο Ashdown Forest του Surrey, ανήκε παλιότερα στον συγγραφέα A.A. Milne και ήταν διακοσμημένο με αγάλματα του Christopher Robin και άλλων.

Ο θάνατος του 27χρονου ταλαντούχου νεαρού που είχε δημιουργήσει τους Rolling Stones θεωρήθηκε σαν συνέπεια της άσωτης ζωής του (όπως και ο Τζίμι Χέντριξ που πέθανε στην επιστροφή του τριγώνου του Ουρανού του). Η Αφροδίτη ήταν σε σύνοδο με τον Algol σχεδόν σε ιδιομοιρία, ο Ποσειδώνας σε αντίθεση μισής μοίρας και η Αφροδίτη σε σύνοδο με το IC στον 4ο οίκο. Δεν υπάρχει καλύτερος αστρικός συμβολισμός! Ο Jones και ο Τζάγγερ είχαν μια κοινή διέλευση στον Algol εκείνη τη νύχτα, που ήταν ο τελευταίος σταθμός για τον μουσικό των Stones που έπαιζε σιτάρ. Η ελεύθερη συναυλία που είχε οργανωθεί για τις 5 Ιουλίου στο Hyde Park του Λονδίνου δεν ακυρώθηκε: αφέθηκαν ελεύθερες πεταλούδες και ο Τζάγγερ απάγγειλε στίχους από το Adonais του Σέλλεϋ στη μνήμη του Jones, μπροστά σε μισό εκατομμύριο θεατές.

Μπορούμε τώρα να δούμε τις ομοιότητες των δυο μεγάλων συγκροτημάτων του Rock ‘n’ Roll. Οι βασικοί τραγουδιστές τους είχαν όψεις του ορθόδρομου Algon στο γενέθλιο χάρτη τους και κάθε συγκρότημα είχε έναν καλλιτέχνη που τον έσυρε μαζί του στο ξεκίνημα, και οι δύο ήρθαν επίσης σε επαφή με τον ορθόδρομο Algol – και οι δύο δολοφονήθηκαν μυστηριωδώς στο αποκορύφωμα της καριέρας τους.: αυτή είναι η ακτίνα δράσης του ωροσκόπιου του τρόμου του Algol (στα αγγλικά horror-scope). Οι φιλόσοφοι της αστρολογίας ίσως θελήσουν να ξεθάψουν τους πρώτους δίσκους των Rolling Stones. Για τον μακάβριο τρόπο του θανάτου αυτών των ειδώλων της ροκ μουσικής εκδόθηκαν δύο βιβλία αντίστοιχα για την κάθε περίπτωση.

Η Μέδουσα/ Algol αντιπροσωπεύει τον τρόμο που μας παραλύει. Ο Σαντάμ Χουσεϊν, ο βασανιστής, είχε τον Ερμή του κοντά στον Algol. Ο πόλεμος μεταξύ του Ιράν και του Ιράκ ήταν ο μεγαλύτερος σε διάρκεια πόλεμος του 20ου αιώνα, στον οποίο έχασαν τη ζωή τους περισσότερο από ένα εκατομμύριο άνθρωποι. Ο Αγιατολαχ Χομεϊνί ηγέτης του Ιράν είχε τον Ήλιο του στον Algol, οπότε η καταστρεπτική συναστρία Algol-Ήλιου- Ερμή ήταν παρούσα ανάμεσα στους δυο αμείλικτους ηγέτες του πολέμου. Πόσο διαφορετικά θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα, εάν αυτές οι δύο γειτονικές χώρες, οι πρώην Περσία και Χαλδαία, δεν είχαν παρακμάσει! Εκεί γεννήθηκε ο μύθος: o Περσέας του θρύλου (ονομάστηκε έτσι από την Περσία) πέταξε πάνω από την έρημο, σταγόνες από το αίμα της Μέδουσας έσταξαν και ξεπετάχτηκαν φίδια που σπαρταρούσαν. Η Ανδρομέδα υποτίθεται πως ήταν δεμένη στη Χάϊφα του Ισραήλ. Δύο από τα Ποτάμια του Παράδεισου διαρρέουν το Ιράκ, γενέθλιο τόπο της Αστρολογίας ( Ο Τίγρης και ο Εφράτης: Γένεσις, Κεφάλαιο 2).

Ο Ερμής σχετίζεται με το γραπτό λόγο και την επικοινωνία και στη Βαγδάτη οι άνθρωποι περίμεναν στην ουρά για να δουν ένα αντίτυπο του Κορανίου 600 σελίδων, το οποίο έχει γραφτεί με το αίμα του Σαντάμ. Επί τρία χρόνια ο Σαντάμ δώριζε μισό λίτρο από το αίμα του κάθε φορά, ευχαριστώντας με αυτό τον τρόπο τον Αλλάχ για τα 60α γενέθλιά του.

Ο Αριέλ Σαρόν, πρωθυπουργός του Ισραήλ, έχει την Σελήνη του στον Algol και σε σύνοδο με τον Ήλιο του Ισραήλ (ο δεύτερος με διαφορά 2ο από τον Algol). Είναι γνωστός για σχόλια του τύπου «Οι Παλαιστίνιοι πρέπει να χτυπηθούν με τρόπο επώδυνο: πρέπει να τους προκαλέσουμε απώλειες, θύματα, έτσι ώστε να νιώσουν το βαρύ τίμημα”, μια πρόταση για την νέα εισβολή στα Κατεχόμενα το Μάρτιο του 2002.

 Το όνομα του αστέρα, ghoul (αυτός που τρέφεται με πτώματα), προέρχεται από τα Αραβικά και αντικατοπτρίζει την περιοδική έκλειψή του κάθε λίγες μέρες. Και ο ιατρικός όρος Algology (από τα Λατινικά) σημαίνει «μελέτη του πόνου». Θεωρείται ο πιο «διαβολικός, βίαιος και επικίνδυνος αστέρας του ουρανού», αλλά ίσως οφείλουμε σήμερα να προσπαθήσουμε και να αξιολογήσουμε καλύτερα την ζωηρή και έντονα δημιουργική του δύναμη, με την οποία μπορεί να προικίσει όσους αγγίζει. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αφυπνίζει τις σκοτεινότερες χορδές από τη συμφωνία της ζωής μας, και αν ισχύει, τότε η 16η Μαΐου που ο Ηλιος κινείται διασχίζοντας το γεωγραφικό του μήκος, θα πρέπει να είναι μια μέρα αφιερωμένη στον αναστοχασμό τέτοιων θεμάτων.

Πηγή έμπνευσης για αυτό το δοκίμιο ήταν το θέμα της Diana Rosenberg για τον Algol στο «Fixed Stars and Constellations». Τηρήθηκε περίπου 1 ½ μοίρα ανοχή, και χρησιμοποιήθηκαν μόνο σύνοδοι και όχι άλλες όψεις. (πχ ο Αντεροβγάλτης ξεκίνησε τους φόνους στις 31 Αυγούστου 1888, το πτώμα βρέθηκε στις 3.45 π.μ. με κομμένο λαιμό: ο Algol σε αντίθεση με ανοχή ½ μοίρα- εσείς θα το υπολογίζατε; ). Μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την αλήθεια που μας παραλύει; Ή μήπως ο καθρέφτης της θεάς Αθηνάς, που χρησιμοποίησε ο Περσέας, μας εμποδίζει να δούμε την αντανάκλαση;

Γενέθλιες πληροφορίες

Με προσέγγιση του γενέθλιου πλανήτη στον (το “ + ” σημαίνει γεωγραφικό μήκος μεγαλύτερο από του Algol ) :

o   Ιωάννα της Λωραίνης (Joan of Arc, 6.1.1412, Κρόνος -1°1′)

o   Τζόζεφ Κόνραντ (Joseph Conrad, 3.12.1857, Ουρανός +54′)

o   Ισιδώρα Ντάνκαν (Isadora Duncan 26.5.1877, Πλούτωνας -23′)

o   Μπομπ Ντύλαν (Bob Dylan 24.5.1941, Ουρανός +1°6′)

o   Αλμπερτ Αϊνστάϊν (Albert Einstein 14.3.1879, Πλούτωνας +1′)

o   Μαργκότ Φοντέϊν (Margot Fonteyn 18.5.1919, Άρης -50′)

o   Ζοζέφ Γκιγιοτίν (Joseph Guillotine 28.5.1738, Βόρειος Δεσμός +1°39′)

o   Μπράϊαν Τζόουνς (Brian Jones 28.2.42, Άρης +30′, Ουρανός +1°5′)

o   Στέφεν Κινγκ (Stephen King 21.9.47, Βόρειος Δεσμός +36′)

o   Τζων Λέννον (John Lennon 9.10.1940, Ουρανός +2′)

o   Πάμπλο Πικάσσο (Pablo Picasso 25.10.1881, Δίας -1°11′)

o   Ζαν-Πωλ Σαρτρ (Jean-Paul Sartre 21.6.1905, Δίας -48′)

o   Ιωσήφ Στάλιν (Joseph Stalin 18.12.1878, Πλούτωνας +14′)

o   Στιούαρτ Σάτκλιφ (Stuart Sutcliffe 23.6.40, Ουρανός -1° 14′)

o   Νικόλα Τέσλα (Nicola Tesla 10.7.1856, Ουρανός +30′).

 Σύνοδοι του Algol με ταχύτερους πλανήτες:

o   Σαντάμ Χουσεϊν (Saddam Hussein 28 Απριλίου 1937, 4 π.μ. BAT Tikrit, Ερμής -1°17′)

o   Μικ Τζάγγερ (Sir Mick Jagger 26.7.1943, Dartford UK., 6.30 π.μ., Σελήνη +30′ ή 2-3 π.μ. Σελήνη -1°20′)

o   Αγιατολάχ Χομεϊνί (Ayatollah Ruh. Khomeini 17.5.1900 13 μμ Khomeyn, Iran, Κρόνος +1°00′)

o   Αριέλ Σαρόν (Ariel Sharon 27.2.1928 07.36 EET – 2.00, Kafr Malal, Israel, Σελήνη +12′)

o   Λαίδη Νταϊάνα Σπένσερ (Lady Diana Spencer 1.7.61 19.45 BST – 1.00 πμ, Sandringham, Αφροδίτη -1°23′)

o   Τζόνι Ντεπ (Johnny Depp 9.6.63 9h CST +6h, Owensboro, KY, Αφροδίτη +14′)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.